Partier brugte 2,7 mio. kr. på Facebook-annoncer i måneder op til valgudskrivelse
Konservative er det parti, der har brugt flest penge på Facebook-annoncer i de foregående tre måneder. På tværs af partierne blev der skruet gevaldigt op for annonceforbruget i september.
![Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14467269.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20221005-135911-L-3677x2636ma.jpg)
af RASMUS LANGE
Folketingets partier har brugt 2,79 mio. kr. på Facebook-annoncer i de foregående tre måneder, frem mod at Mette Frederiksen onsdag officielt skød gang i valgkampen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.