Mediechefer glæder sig over unges betalingsvillighed i økonomisk trængte tider
Den økonomiske opbremsning kan mærkes på abonnementsforretningen, lyder det fra chefer fra Berlingske, Zetland og TV 2. Det er derfor godt nyt, at ny undersøgelse peger på højere end gennemsnitlig betalingsvillighed blandt unge voksne.
![Foto: Martin Lehmann/Politiken](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14425205.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mug6rl7g389v26gcc4.jpg)
af RASMUS LANGE
De unge voksne er i højere grad end gennemsnittet villige til at betale for indhold. Det viser den årlige undersøgelse om danskernes brug af nyhedsmedier, som forskerne bag tirsdag præsenterede i Teknologiens Mediehus.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.