Instagram-profil og klippekort vinder Danske Mediers Designpriser
Bracheorganisationens priser for bl.a. nytænkende design, dataformidling og kommerciel kreativitet er blevet uddelt. DR løber med to priser.
![Foto: Danske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14103010.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l9scvo08tw3nd2fn1i.jpg)
Danske Mediers årlige uddeling af designpriser til medier der har gjort sig fortjent til hæder for innovative opsætninger og fængende formidling løb af stablen torsdag eftermiddag.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bauer bliver medlem af Danske Medier
For abonnenter
DJ-formand vil med i arbejdsgruppe om mediers ansvar
For abonnenter