Nordiske Medier nærmer sig mål om 25.000 abonnenter

I løbet af de seneste tre år har Nordiske Medier øget sin abonnementsbase med over 40 pct. ved at holde et klart fokus på abonnementsforretningen og mindske frafaldet af læsere. I år forventer mediehuset at indfri mål om 25.000 abonnenter.
Siden Jesper Hansen kom til som adm. direktør for Nordiske Medier har nichemediehuset bag udgivelser som Licitationen arbejdet målrettet med at styrke fastholdelsen af abonnenter. | Foto: PR/Nordiske Medier
Siden Jesper Hansen kom til som adm. direktør for Nordiske Medier har nichemediehuset bag udgivelser som Licitationen arbejdet målrettet med at styrke fastholdelsen af abonnenter. | Foto: PR/Nordiske Medier

Der var ikke mange hår at finde i suppen i 2021 for Nordiske Medier, der hentede endnu et år med fremgang i især abonnementsforretningen, hvilket har kørt nichemediehuset i stilling til at indfri målet, der for et par år siden kunne syntes overambitiøst, om 25.000 betalende abonnenter i Danmark inden udgangen af 2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu