Nordiske Medier nærmer sig mål om 25.000 abonnenter
I løbet af de seneste tre år har Nordiske Medier øget sin abonnementsbase med over 40 pct. ved at holde et klart fokus på abonnementsforretningen og mindske frafaldet af læsere. I år forventer mediehuset at indfri mål om 25.000 abonnenter.
![Siden Jesper Hansen kom til som adm. direktør for Nordiske Medier har nichemediehuset bag udgivelser som Licitationen arbejdet målrettet med at styrke fastholdelsen af abonnenter. | Foto: PR/Nordiske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14014067.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kykblt8w77140kx331q.jpg)
Der var ikke mange hår at finde i suppen i 2021 for Nordiske Medier, der hentede endnu et år med fremgang i især abonnementsforretningen, hvilket har kørt nichemediehuset i stilling til at indfri målet, der for et par år siden kunne syntes overambitiøst, om 25.000 betalende abonnenter i Danmark inden udgangen af 2022.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.