Aller Media lancerer annonceplatform for influencere: Det er win-win-win
For at tilpasse sig annoncemarkedets udvikling har Aller Media søsat en ny annonceplatform, Aller Sparks, hvor virksomheder kan blive forbundet med såkaldte mikroinfluencere. Tiltaget sker bl.a. for at holde fast i Allers eksisterende annoncører.
![Foto: Foto: Aller Media Denmark](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14004568.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kxhyp00d0i1i0p7e1fl.jpg)
En ny app, der skal fungere som en slags datingside for såkaldte nano- og mikroinfluencere og annoncører, er blevet født hos Aller Media i et forsøg på følge med strømningerne på annoncemarkedet, hvor influencermarketing er i vækst.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.