Teknologiens Mediehus høster frugterne af investeringer i nye nichemedier
Voksende salg af annoncer, abonnenter og et glødende jobmarked gav vækst over hele linjen hos Teknologiens Mediehus, som bl.a. huser Ingeniøren, Version2 og ti Pro-medier. 2022 bliver et mere moderat godt år, lyder det fra adm. direktør Christina Blaagaard.
![Christina Blaagaard, adm. direktør i Teknoligiens Mediehus. | Foto: Cecilie Bach](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13871444.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kbxe8thl6a1avvlameo.jpg)
Sidste år var der vækst på alle paramentre i Teknologiens Mediehus, som fik sit bedste resultat i 14 år efter flere års investeringer i en række nye nichemedier, nye forretningsben og en ny strategi baseret på udelukkende førstepartsdata. Det fremgår af selskabets årsregnskab for 2021.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.