Teknologiens Mediehus høster frugterne af investeringer i nye nichemedier

Voksende salg af annoncer, abonnenter og et glødende jobmarked gav vækst over hele linjen hos Teknologiens Mediehus, som bl.a. huser Ingeniøren, Version2 og ti Pro-medier. 2022 bliver et mere moderat godt år, lyder det fra adm. direktør Christina Blaagaard.
Christina Blaagaard, adm. direktør i Teknoligiens Mediehus. | Foto: Cecilie Bach
Christina Blaagaard, adm. direktør i Teknoligiens Mediehus. | Foto: Cecilie Bach

Sidste år var der vækst på alle paramentre i Teknologiens Mediehus, som fik sit bedste resultat i 14 år efter flere års investeringer i en række nye nichemedier, nye forretningsben og en ny strategi baseret på udelukkende førstepartsdata. Det fremgår af selskabets årsregnskab for 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu