Aller Media skruer op for digitaliseringen af annoncer
Mediehuset har droppet sin inhouse kreative produktionsenhed for i stedet at lægge udviklingen af nativeannoncer i hænderne på eksternt bureau i et nyt strategisk samarbejde. Målet er at løfte det digitale annoncesalg, der allerede har overhalet print, fortæller salgsdirektør.
![Foto: Jesper Sunesen / Aller Foto & Video](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13824678.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7k4b1w04s6x19y8ezn7s.jpg)
Mediekoncernen bag blade som Se og Hør og Billedbladet samt magasiner som Femina opruster i sin kommercielle enhed Aller Media Business med en ny digital afdeling, der skal være med til at sætte mere tempo på den digitale omstilling af det familiejede udgiverhus.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tørke på papirmarkedet truer danske magasinhuse
For abonnenter