Aller Media skruer op for digitaliseringen af annoncer

Mediehuset har droppet sin inhouse kreative produktionsenhed for i stedet at lægge udviklingen af nativeannoncer i hænderne på eksternt bureau i et nyt strategisk samarbejde. Målet er at løfte det digitale annoncesalg, der allerede har overhalet print, fortæller salgsdirektør.
Foto: Jesper Sunesen / Aller Foto & Video
Foto: Jesper Sunesen / Aller Foto & Video

Mediekoncernen bag blade som Se og Hør og Billedbladet samt magasiner som Femina opruster i sin kommercielle enhed Aller Media Business med en ny digital afdeling, der skal være med til at sætte mere tempo på den digitale omstilling af det familiejede udgiverhus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu