Ritzaus nye afdeling vil fordoble omsætningen fra ikke medie-kunder inden 2026
Ritzaus nylancerede Pro-afdeling skal bl.a. samle nyhedsbureauets pressemeddelelse- og fototjeneste, og samtidig er det ambitionen at lancere nye produkter, som skal understøtte ambitionen om at øge omsætningen betragteligt inden 2026.
![Christian Steensson Rasmussen er chef for den nye afdeling i Ritzau. | Foto: Ritzau/PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13778598.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jx20w3mg2p1eu9b3gxf.jpg)
På Store Kongensgade i København er Ritzau blevet en afdeling rigere med etableringen af Ritzau Pro, som med afdelingens nye chefs egne ord skal levere digitale værktøjer og services til beslutningstagere, PR-, og marketingafdelinger og alt det, der ligger uden for mediebranchen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.