Mediebureauernes annonceindkøb steg 15 pct. i 2021 efter coronadyk
Efter fald på 10 pct. i bureauernes medieindkøb i 2020 genrejste markedet sig i 2021 - og mere til, viser nye tal fra Kreativitet & Kommunikation.
![Charlie Stjerneklar, direktør i Kreativitet & Kommunikation. | Foto: Kreativitet & Kommunikation](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13684833.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jh4ozrdm41ewudxdsr.jpg)
Coronapandemien flyttede i høj grad annoncørernes fod over på bremsen i 2020, men i løbet af 2021 blev der trykket på speederen igen med fornyet kraft.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.