Næsten hver tredje i målgruppen bruger DR Minisjang ugentligt
Ifølge tal fra DR Medieforskning bruger 30 pct. blandt de 1-3-årige ugentligt DR's yngste børnetilbud, Minisjang, der samtidig har nået ét af de mål, der blev sat ved lanceringen sidste forår.
![Minisjang blev lanceret som app og streamingkanal på DRTV 29. marts 2021 | Foto: DR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13663123.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jdjrdp62s4an4he37g.jpg)
Efter ni måneder i luften har DR's kanal for de mindste, Minisjang, sneget sig ind i næsten hver tredje af de alleryngstes medievaner.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Her er de nominerede til årets tv-priser
For abonnenter