"Det er et vilkår i et digitalt mediemarked, at vi skal kæmpe for, at abonnenterne bliver"
Berlingske har nået målsætningen om 100.000 abonnenter og tror på en model, hvor et lavt prispunkt fortsat kan øge volumen i abonnementsbasen, siger chefredaktør. Om væksten også løfter årsresultatet for 2021, er for tidligt at sige, siger han.
![Foto: Stine Heilmann/Berlingske Media](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12804410.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7erl952su1w1dhqetk6z.jpg)
101.600. Så mange abonnenter kan Berlingske tælle inden årets udgang. Dermed er det mål hakket af, som avisen satte sig efter det markante digitale strategiskifte i 2018.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.