Fremantle Nordics får ny kommunikationschef efter opkøb af Nent-producenter

Tidligere kommunikationsansvarlig for produktionsselskaberne under Nent Studios får ny rolle som kommunikations- og marketingschef i Fremantle, som opkøbte 12 nordiske faktaproducenter fra Nordic Entertainment Group, Nent, tidligere på året.
Foto: PR/Freemantle
Foto: PR/Freemantle

Yvonne Thomsen får ny titel som chef for marketing og kommunikation hos Fremantle Nordics. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Den nye kommunikationschef har tidligere haft rollen som udviklings- og kommunikationsmanager i Nordic Entertainment Group, Nent, i en tiårig periode, hvor hun var ansvarlig for kommunikationen omkring produktionsselskaberne under Nent Studios. I slutningen af september afsluttede Nent salget af 12 produktionsselskaber inden for faktagenren til Fremantle.

I sin nye rolle får Yvonne Thomsen ansvar for alle Fremantles forretninger i Sverige, Norge, Danmark og Finland, herunder for de 12 produktionsselskaber, der efter opkøbet har fået navnet "This is nice".

"Efter at have arbejdet tæt sammen med Yvonne igennem de seneste år er jeg glad for, at hun fortsætter sin rejse med os i denne nye udvidede rolle, hvor hun får det overordnede ansvar for marketing og kommunikation i både Fremantle og This is nice, idet vi arbejder videre med integrationen," siger Morten Mogensen, adm. direktør for This is nice i meddelelsen.

Fremantle er en del af koncernen RTL Group, der igen er ejet af det enorme, tyske mediekonglomerat Bertelsmann.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu