Programmatisk salg dominerer og vokser som handelsform
Annoncesalg via programmatiske platforme har taget over på det digitale annoncemarked. Det vil udfasningen af tredjeparts cookies ikke ændre på, vurderer fagfolk - tværtimod breder programmtisk sig til flere kanaler.
![Foto: Colourbox](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13435604.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7i9pbepo1f7s1xyioja.jpg)
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST
Programmatisk salg fortsætter himmelflugten i en sådan grad, at det snart rammer loftet for mulig vækst. Sådan lyder vurderingen fra Allan Sørensen, digital chef hos Danske Medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nyt lokalmedie går i luften med støtte fra lokal fond
For abonnenter