Nordiske Medier udvider med abonnementsprodukt til anlægsbranchen
Mediehuset bag bl.a. Licitationen og flere andre nichemedier med fokus på byggeriet lancerer et nyt abonnementsbaseret, digitalt produkt, som skal give overblik over udbud og anlægsprojekter.
![Jesper Hansen, adm. direktør i Nordiske Medier. | Foto: PR / Nordiske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13150232.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7gryxvg2n9gzyj9g28p.jpg)
Nordiske Medier er gået i luften med Projektagenten, en digital vidensportal til anlægs- og byggebranchen. Det fremgår af en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.