Rapport: Corona skar 10 pct. af mediebureauernes bruttoavance
Coronakrisen i 2020 ramte især mediebureauerne på indtjeningen ifølge rapporten Bureautrends, der viser, at branchen samlet set kom ud af året med skinnet på næsten.
![Sidste års nedlukninger satte annoncemarkedet tilbage | Foto: (Arkiv) Ernst van Norde](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12770858.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ekb6ywqy9hotpzabhv.jpg)
Med et samlet fald i bruttoavancen på 0,9 pct. til godt otte mia. kr. klarede bureaubranchen sig bedre igennem coronakrisen end frygtet. Det er konklusionen i rapporten Bureautrends, der er udkommet onsdag, skriver parterne bag rapporten - Grakom, Bureaubiz og Myresearch - i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.