Dentsu: Udfasning af tredjepartscookies kan give techkæmper ekstra fordel
Farvel til tredjepartscookies baner vejen for lukkede annoncesystemer, de såkaldte walled gardens, hvilket favoriserer techgiganterne med deres mange data. Danske medier kan ikke konkurrere med disse systemer og bør satse på åbenhed og partnerskaber, mener Dentsu-chef.
![Foto: Jens Kalaene/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13547233.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20220445823091-1920x1081we.jpg)
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST
Privacy-forkæmpere og lovgivere burde have tænkt sig bedre om, inden de gik i kamp mod tredjepartscookies, der nu er ved at blive udfaset.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.