Analyse: 9 millioner nordiske hustande abonnerer på digitale medietjenester
75 pct. af hustandene i Norden har abonnement på enten tekst-, lyd- eller videotjenester. Streaming af levende billeder er mest udbredt, men lyd følger tæt med.
![Foto: Altaf Qadri/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13117699.ece/ALTERNATES/schema-16_9/21056361990678-1920x1079we.jpg)
Det første halvår af 2021 har budt på genåbning af samfundet og færre timer i hjemmet på tværs af Norden. Men det har ikke sat en stopper for den vedvarende vækst i abonnementer på digitale medietjenester i regionen. Det skriver analyseselsskabet Mediavision i en ny brugeranalyse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Europæisk biografbilletsalg styrtdykkede i 2020
For abonnenter