Analyse: 9 millioner nordiske hustande abonnerer på digitale medietjenester

75 pct. af hustandene i Norden har abonnement på enten tekst-, lyd- eller videotjenester. Streaming af levende billeder er mest udbredt, men lyd følger tæt med.
Foto: Altaf Qadri/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Altaf Qadri/AP/Ritzau Scanpix

Det første halvår af 2021 har budt på genåbning af samfundet og færre timer i hjemmet på tværs af Norden. Men det har ikke sat en stopper for den vedvarende vækst i abonnementer på digitale medietjenester i regionen. Det skriver analyseselsskabet Mediavision i en ny brugeranalyse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår