Nichemedie lukker efter tre år - stiftere håber på salg
Nyhedsmedie om compliance og persondataregler rettet mod den finansielle sektor har opgivet ævred efter samlet tab på over en million, vurderer medstifter, der nu håber på at finde nye ejere.
![Complidia gik i luften i efteråret 2017 | Foto: Screenshot](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12928503.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7fiptvtz43ocydxgbnd.jpg)
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST
Måske var det bare lige så svært at skaffe tilstrækkeligt mange abonnenter, som det er at oversætte begrebet compliance til ét dansk ord. I hvert fald blev de seneste artikler fra nichemediet Complidia udsendt i december måned, og det lille specialmedie hænger i en meget tynd tråd efter tab på over en million kroner.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.