New York Times fik 40 procent flere spilabonnenter i 2020
New York Times henter en del af sine indtægter på spil såsom krydsord. Antallet af abonnenter gik frem i coronaåret, og medieselskabet ventes at investere yderligere på området.
![Foto: John Nacion/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12850020.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20234096727488-1920x1079we%2520(1).jpg)
840.000. Så mange abonnenter havde New York Times ved årsskiftet til de spil såsom digitale krydsord, som medieselskabet udbyder. Det er en stigning på 40 pct. i forhold til året før. Den type abonnenter udgør den næststørste gruppe efter de 5,1 mio. nyhedsabonnenter, New York Times har. Det skriver Bloomberg.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.