Bonnier News forbereder sig på farvel til cookies med nyt værktøj
Googles dødsstød til cookies i 2022 får det svenske mediehus til at lancere nyt værktøj med fokus på bl.a. førstepartsdata.
![Googles beslutning om at udfase cookies er en del af baggrunden for Bonnier News' tiltag. | Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12845845.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20210220-001058-7-1920x1080we.jpg)
Cookies, der kan følge brugeres færden rundt på internettet, er på vej til at blive mere eller mindre en saga blot, og den virkelighed forbereder Bonnier News, der bl.a. står bag en række medier i Sverige, sig på med lanceringen af en ny annonceplatform. Det skriver Dagens Media.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Hvad sker der egentlig med den officielle trafikmåling?
For abonnenter