Bonnier News forbereder sig på farvel til cookies med nyt værktøj

Googles dødsstød til cookies i 2022 får det svenske mediehus til at lancere nyt værktøj med fokus på bl.a. førstepartsdata.
Googles beslutning om at udfase cookies er en del af baggrunden for Bonnier News' tiltag. | Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix
Googles beslutning om at udfase cookies er en del af baggrunden for Bonnier News' tiltag. | Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix

Cookies, der kan følge brugeres færden rundt på internettet, er på vej til at blive mere eller mindre en saga blot, og den virkelighed forbereder Bonnier News, der bl.a. står bag en række medier i Sverige, sig på med lanceringen af en ny annonceplatform. Det skriver Dagens Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu