Digitalt indholdssalg overgår alle andre indtægtskilder tilsammen hos Financial Times
Den digitale forretning har vind i sejlene hos Financial Times, og det er et resultat af øget indsigt i brugerdata, lyder det fra adm. direktør.
![Foto: Frank Augstein/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12835793.ece/ALTERNATES/schema-16_9/280381912024-1708x960we.jpg)
Hos Financial Times er indtægterne fra digitalt indholdssalg nu større end alle andre indtægtskilder tilsammen og mere end tre gange større end indtægter fra printannoncer, som er den næststørste indtægtskilde. Det har adm. direktør John Ridding afsløret på en konference, skriver Press Gazette.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Britisk avishus taber milliard efter nedskrivning
For abonnenter