Opkøb, ny lancering og ny salgsorganisation øgede Monitormediers underskud i 2020
Nichefamilien hos Monitormedier voksede sidste år, og det samme gjorde underskuddet. Det skyldes bl.a. opkøb og lancering af nyt medie, forklarer direktør, der varsler flere lanceringer og nyt underskud i 2021.
![Anders Jerking er ansv. chefredaktør og adm. direktør for Monitormedier | Foto: Jens Dresling](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12832106.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ewxqxxpjzq21z3i3uu.jpg)
2020 blev et nyt år med underskud for Monitormedier, der tidligere hed Politiken Nicher. Det viser selskabets regnskab for sidste år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.