Børsens salgsafdeling skifter navn efter digital transformation: Vi har måttet sige farvel til mange
Som en konsekvens af den digitale udvikling bliver navnet "Børsen Annonce" lagt i graven efter et stor omlægning af salgafdelingen, der har nedtonet det klassiske printsalg til fordel for digitalt og tværgående løsninger.
![Foto: Finn Frandsen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12800763.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7er2hmme39l7yr9pbuk.jpg)
Børsens annoncesalgsafdeling tæller uændret omkring 25 ansatte. Men derudover er der sket store forandringer i salgsafdelingen, der nu skrotter navnet "Børsen Annonce" og skifter navn til "Børsen Brands" som en konsekvens.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.