Twitter bevæger sig ind på markedet for nyhedsbreve med opkøb

Værktøj til at oprette, udsende og håndtere både gratis og abonnementsbaserede nyhedsbreve er kernen i Twitter- investering.
Foto: Stephen Lam/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Stephen Lam/Reuters/Ritzau Scanpix

Det sociale medie Twitter har købt selskabet Revue og tager dermed et skridt ind på markedet for nyhedsbreve. Det skriver Twitter i et blogindlæg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu