Schibsted i Sverige vil sælge annoncer baseret på kontekst

Tre svenske medier, der alle er ejet af Schibsted-koncernen  herunder Aftonbladet, går i luften med ny fælles platform for annoncesalg, der vil matche annonceplacering med indholdet i artikler.
Foto: Schibsted/PR
Foto: Schibsted/PR

Mediekoncernen Schibsted lancerer et annonceprodukt, hvor annoncører kan købe reklameplads hos tre af selskabets svenske medier baseret på artiklers indhold. Det skriver Dagens Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår