Schibsted i Sverige vil sælge annoncer baseret på kontekst
Tre svenske medier, der alle er ejet af Schibsted-koncernen herunder Aftonbladet, går i luften med ny fælles platform for annoncesalg, der vil matche annonceplacering med indholdet i artikler.
![Foto: Schibsted/PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12588096.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dd725ah038164bznlcr.jpg)
Mediekoncernen Schibsted lancerer et annonceprodukt, hvor annoncører kan købe reklameplads hos tre af selskabets svenske medier baseret på artiklers indhold. Det skriver Dagens Media.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Schibsteds medier tjente flere penge i tredje kvartal
For abonnenter