Ny startup med SDU-rødder kaster sig ind på markedet for medieovervågning

Tre ansatte ved SDU står bag startup, der vil gøre sig gældende på markedet for medieovervågning med ny, egenudviklet teknologi. SDU's ventureselskab er medejer.
Mediacath er en spinoff fra SDU med universitetets ventureselskab Science Ventures Danmark i ejerkredsen | Foto: SDU / PR
Mediacath er en spinoff fra SDU med universitetets ventureselskab Science Ventures Danmark i ejerkredsen | Foto: SDU / PR

Markedet for medieovervågning har fået en ny spiller på banen ved navn Mediacatch, der udspringer af et projekt om ansigtskendelse fra Syddansk Universitet, SDU.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu