Ny startup med SDU-rødder kaster sig ind på markedet for medieovervågning
Tre ansatte ved SDU står bag startup, der vil gøre sig gældende på markedet for medieovervågning med ny, egenudviklet teknologi. SDU's ventureselskab er medejer.
![Mediacath er en spinoff fra SDU med universitetets ventureselskab Science Ventures Danmark i ejerkredsen | Foto: SDU / PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12466969.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7cn0zuqxigy1kcaf3bg4.jpg)
Markedet for medieovervågning har fået en ny spiller på banen ved navn Mediacatch, der udspringer af et projekt om ansigtskendelse fra Syddansk Universitet, SDU.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Watch Medier køber salgsbureauet Imedier
For abonnenter