Facebook, Twitter og Google underskriver fælles standarder for hadefuldt indhold
Sammen med marketingbureauer og -agenturer har en række techselskaber indgået en aftale om et sæt fælles industristandarder for, hvornår indhold kategoriseres som hadefuldt eller skadeligt for brugere på deres platforme.
![Facebook, Google og Twitter er blandt selskaberne, der er nået til enighed om et sæt industristandarder for fælles definitioner af skadeligt og hadsk indhold på nettet. | Foto: Kenzo Tribouillard/AFP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12434753.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7cgdqlxfe7m1954c47mu.jpg)
De internationale techselskaber Facebook, Google og Twitter er blandt selskaberne, der er nået til enighed om et sæt industristandarder for fælles definitioner af skadeligt og hadsk indhold på nettet. Det rapporterer flere udenlandske medier, heriblandt Marketing Interactive.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.