Trafikmåling bliver sat på pause efter udfordringer med nye cookiebokse
Mediernes udrulning af nye samtykkebokse på nettet giver så meget knas i indsamlingen af data, der ligger til grund for målingen af trafik, at Danske Medier Research parkerer den nye topliste, indtil der er fundet en løsning.
![Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12404201.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7c9mkhsydfqyetpxfvx.jpg)
Få måneder efter den nye officielle trafikmåling fra Danske Medier Research så dagens lys, bliver den nu pillet af plakaten igen og suspenderet med udgangen af ugen. Det oplyser Danske Medier Research i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
B.T. overhaler Ekstra Bladet på sidevisninger i august
For abonnenter