Nyt nichemedie fra Altinget genstarter vækstplaner efter coronakrise og sparerunde
Efter coronakrisen for fem måneder siden satte Altingets investeringer i at udvide forretningen på pause, tør selskabet nu godt kaste sig ud i nye satsninger. Nyt nichemedie med fokus på erhvervspolitik forventes at være flyvefærdigt inden årets udgang.
![Christoph Nørgaard, direktør, Altinget. | Foto: Arthur Joseph Cammelbeeck/Altinget)](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12334902.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bub669eg911ipsmt57g.jpg)
To uger efter coronakrisen lukkede landet ned i marts, blev Altinget sendt ud i en sparerunde, der kostede 22 stillinger, mens koncernens planlagte væksttiltag blev skrinlagt for at imødekomme det pludselige fald i annonceindtægter.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.