Viaplay vil åbne dørene til nye lande med flere sportsrettigheder
Nent har ambitioner om at sende streamingtjenesten Viaplay på markedet i 15 nye lande på fem år. Nyudnævnt chef skal lande de sportsrettigheder, koncernen ser som et afgørende kort i kampen.
![Peter Nørrelund er tiltrådt sit nye job hos Nent med effekt fra 1. august. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12318641.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bq6qghoyycgpjgfeat.jpg)
Sportsrettigheder og erobring af nye markeder kommer til at gå hånd i hånd, når Nordic Entertainment Group (Nent) over de kommende år vil forsøge at gøre Viaplay til mere end en nordisk forretning.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nent udpeger chef for ekspansion og sport
For abonnenter