Hvert andet bureau tror ikke på effekt af Facebook-boykot
Tilslutningen til et annonceboykot af Facebook har gennem de seneste uger vokset sig større, alligevel tror over halvdelen af mediebureauer, at det ikke har nogen effekt ifølge undersøgelse. Flere forventer, at annoncer på Facebook snart genoptages.
![Foto: Erin Scott/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12308680.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200708-133758-L-1920x1077we.jpg)
Der er delte meninger blandt mediebureauerne, når det kommer til spørgsmålet om, hvorvidt boykottet af annoncering på Facebook under kampagnen "Stop Hate for Profit" har en effekt. Det viser en rundspørge blandt 104 mediebureauer, som Digiday har lavet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.