GroupM går fra positiv til negativ vurdering af USA's annoncemarked i 2020
Coronakrisen får mediebureaugruppen GroupM til at revurdere forventningerne til udviklingen på det amerikanske annoncemarked, og udsigten byder nu på tilbagegang i år og næste år.
![Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12229384.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20041017-164813-pf-1920x1080we.jpg)
GroupM har i lyset af coronakrisen vendt forventningerne om vækst for det amerikanske annoncemarked 180 grader og forventer nu en tilbagegang, skriver bl.a. Mediapost.com. Tallene fremgår af GroupM's analyse "This Year, Next Year".
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nabolande melder om store reklamefald i coronamåneder
For abonnenter