Der bliver hentet flere penge på influencer-markedet – men væksten er løjet af
År for år er markedet for influencer-markedsføring vokset med relativt store skridt, men i 2019 var der kun begrænset fremgang af hente, viser ny rapport. Antallet af ansatte steg til gengæld mere eller mindre ufortrødent.
![Foto: Olivier Douliery/AFP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12187923.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200528-172910-4-1920x1076we.jpg)
115 mio. kr. Så meget blev der omsat for på markedet for influencer-markedsføring i løbet af de 12 måneder, der gik fra tredje kvartal 2018 til andet kvartal 2019. Det viser en ny opgørelse fra Slots- og Kulturstyrelsen, der er en del af den årlige rapport "Mediernes Udvikling".
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.