Coop bruger flere annoncekræfter på print i coronakrise – men venter digitalt løft

Annoncørernes valg - i coronakrisen. For dagligvarehandlen handler markedsføring under coronakrisen ikke om at få masser af kunder i butikkerne. Coop annoncerer fortsat, men nu med budskaber om hensyn og fællesskab. Det har bl.a. ført til en øget indsats på print.
Foto: PR/Coop
Foto: PR/Coop
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Siden coronakrisen begyndte, har Coop justeret sin markedsføring ikke én, men adskillige gange.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu