Konkurrencemyndigheder går næste skridt i undersøgelse af Facebook
EU's konkurrencemyndighed har bedt flere europæiske medieselskaber svare på, hvordan Facebook har påvirket deres annonceforretning som led i undersøgelsen af, hvorvidt det sociale medieselskab skævvrider konkurrencen.
![Foto: AFOLABI SOTUNDE/REUTERS/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12062481.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7a0z1vk89jlfbjma91x.jpg)
En ny fase i de europæiske konkurrencemyndigheders undersøgelse af Facebook, og hvorvidt selskabet udnytter sin dominerende markedsposition på det digitale annoncemarked, er indledt. Det skriver Financial Times.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Facebook vil støtte coronaramte nyhedsmedier
For abonnenter