JP/Politikens Hus opfordrer annoncører til at undgå corona-blokering af nyhedssites

Erfaringer fra blandt andet New York Times og The Guardian får nu JP/Politikens Hus til at sende en appel til annoncører om ikke at fravælge annonceplads ved siden af coronanyheder.
Foto: Peter Hove Olesen
Foto: Peter Hove Olesen

Det er en forkert beslutning, når annoncører styrer udenom placeringer omkring artikler om corona på danske nyhedessites i det automatiserede annonceindkøb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu