Dansk bureauchef bliver direktør i internationalt mediebureau
![IPG Mediabrand-bureauet Reprise Digital henter ny direktør for Europa, Afrika og Mellemøsten fra Ogilvy. | Foto: Screenshot af hjemmeside](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11929489.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc796qkyxot8loliq77nz.jpg)
Jimmy Schougaard, som siden 2012 har haft forskellige topposter i et af verdens største reklamebureaukæder Ogilvy, har fået nyt job. Det skriver Markedsføring.
Mediebureauet Reprise Digital, som er en del af IPG Mediabrands, har hyret ham som direktør for selskabets forretninger i Afrika, Europa og Mellemøsten.
Senest har 50-årige Jimmy Schougaard haft titel af global chef for kundeengagement, handel og data hos WPP-ejede Ogilvy, hvor han har været ansat i knap 17 år. Han tiltrådte sit nye job hos Reprise Digital 1. februar.