Dansk medie satser internationalt på journalistik om grøn omstilling
Med fokus på energiomstilling har mediet Foresight opbygget en stigende abonnementsbase siden lanceringen for knap fire år siden. Tallene på bundlinjen er sorte.
![Foresight udgiver hver uge 3-4 dybdegående digitale artikler og debatindlæg fra eksperter samt et printmagasin to gange årligt. | Foto: PR/ Foresight.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11850267.ece/ALTERNATES/schema-16_9/foresight%2520magazine.gif)
Da mediet Foresight i sommeren 2016 gik i luften, var der et brændende ønske fra de to stiftere, Kristian Lee Dahm Dickow og Kasper Thejll-Karstensen, om at skabe et medie, der ville kigge konstruktivt på energiløsninger på tværs af brancher.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Politiken Nicher lægger an til fjerde medie
For abonnenter