Udgivere kigger på muligheder i Instagram-shopping
En udvalgt skare af internationale mediehuse er blevet inviteret til at teste den sociale medieplatforms shoppingfunktion for at se, om der kan hentes nye kunder blandt mediernes følgere.
![Foto: Josh Edelson/AFP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11809865.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78bt1yrs4base4zs7t4.jpg)
Group Nine Media, der blandt andet udgiver Thrillist, samt Condé Nast, der står bag blandt andet GQ, Pitchfork, Vogue, Wired og The New Yorker, er to af de amerikanske mediekoncerner, der nu får lov til at teste det kommercielle potentiale i mediernes tusinder af følgere på Instagram. Det skriver Digiday.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.