Mediehus: Klima bliver en hygiejnefaktor

Tema: Mediernes klimagear. Klimaet er stemplet ind blandt de største emner på den politiske dagsorden. Medierne dækker det, men hvad gør de selv som virksomheder? MediaWatch har talt med to medievirksomheder, der arbejder målrettet på at reducere egen klimabelastning.
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Når en medarbejder hos DR slukker for sin computer, dukker der automatisk en besked op om at slukke for skærmen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu