Vice Media køber medie med fokus på kvinder

Amerikansk medie, som primært henvender sig til yngre kvinder, bliver overtaget Vice Media, der dermed udvider rækkevidden i målgruppen.
Foto: Mario Tama/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Mario Tama/AFP/Ritzau Scanpix

Amerikanske Vice Media har slået kløerne i medieselskabet Refinery29, der primært henvender sig til yngre kvinder. Det skriver en række medier herunder Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu