Twitter investerer stort i ny reklameindsats
Det sociale medieselskab har øget sin offline annoncering som billboardreklamer med mere end 50 pct. over det seneste år for at nå bredere ud.
![Foto: KACPER PEMPEL/REUTERS/RITZAU SCANPIX](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11625373.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc775qlqjwnlvggb9f18d.jpg)
Twitter har de seneste måneder lagt betydeligt flere kroner i sin markedsføringindsats, når det kommer til out-of-home annoncering, der blandt andet tæller billboards og reklametavler. Det skriver Digiday, der har talt med Twitters globale chef for kultur, engagement og eksperimenterende markedsføring, Nola Weinstein.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Twitter er helt uundværlig for mig"
For abonnenter