"Vi vil gerne have nogle alternativer til de store"
Tema om bannerannoncer: Hvis de danske medier vil stå sig i kampen med Facebook og Google, kræver det en en fælles indsats, mener Danske Spil, der efterlyser alternativer til de to giganter, der sætter sig på en stadig større del af det digitale annoncemarked.
![Jesper Thyssen, head of CRM & Digital Marketing, Danske Spil. | Foto: PR/DANSKE SPIL](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11486862.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7635xofceooxc6e1hz5.jpg)
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST
Udenlandske magtfaktorer som Facebook og Google løber med en stor del af væksten på det digitale annoncemarked – herunder bannerannonceringen – herhjemme, og det udfordrer danske medieselskaber. Det mener Jesper Thyssen, Head of CRM & Digital Marketing hos en af landets største annoncører, Danske Spil.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Det er en udfordring på alle ledder og kanter"
For abonnenter