Viaplay udvider annoncesalget på live sport

NENT's streamingtjeneste Viaplay vil løfte annonceomsætningen og gør digital videoannoncering på live sport til et selvstændigt og mere målrettet produkt.
Billede fra semifinalen i Champions Legaue, som NENT har rettighederne til, mellem Ajax og Tottenham. | Foto: Piroschka Van De Wouw/Reuters/Ritzau Scanpix
Billede fra semifinalen i Champions Legaue, som NENT har rettighederne til, mellem Ajax og Tottenham. | Foto: Piroschka Van De Wouw/Reuters/Ritzau Scanpix

Viaplay gør annoncesalget mere digitalt og målrettet på live sport, skriver selskabet i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu