Deal.dk lagde tocifret millionbeløb for JP/Politikens tilbudssite

Det kostede Deal.dk, som har Jysk Fynske Medier som hovedejer, et tocifret millionbeløb, at overtage Spotdeal af JP/Politikens Hus, viser regnskab. Købet skal skabe synergier, lyder det fra Jysk Fynske-direktør.
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier, og bestyrelsesformand, Deal.dk. | Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier, og bestyrelsesformand, Deal.dk. | Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier

"Et tilbud, vi ikke kunne sige nej til". Sådan sagde Jyllands-Postens direktør, Esben Kolind Laustrup, da JP/Politikens Hus kort efter årsskiftet trak sig fra markedet for tilbudssites og solgte Spotdeal til konkurrenten Deal.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu