TV 2 Nyhederne havde flest interaktioner på Facebook i 2018

Ifølge en opgørelse over, hvordan 48 forskellige danske mediers brug af Facebook i 2018, som Medietrends har lavet, toppede TV 2 Nyhederne i antallet af interaktioner.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Over 10,5 mio. delinger, kommentarer, likes og reaktioner ramte TV 2 Nyhedernes facebookopslag i 2018. Det viser en opgørelse fra Medietrends, der ser nærmere på, hvad 48 danske medier havde af følgere og interaktioner på Facebook i 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu