TV 2 Nyhederne havde flest interaktioner på Facebook i 2018
Ifølge en opgørelse over, hvordan 48 forskellige danske mediers brug af Facebook i 2018, som Medietrends har lavet, toppede TV 2 Nyhederne i antallet af interaktioner.
![Foto: Screenshot](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7653008.ece/ALTERNATES/schema-16_9/tv%25202%2520p%25C3%25A5%2520facebook.jpg)
af RASMUS EIBY
Over 10,5 mio. delinger, kommentarer, likes og reaktioner ramte TV 2 Nyhedernes facebookopslag i 2018. Det viser en opgørelse fra Medietrends, der ser nærmere på, hvad 48 danske medier havde af følgere og interaktioner på Facebook i 2018.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.