Gonzo Media ansætter Vild med dans-profil som ny talent manager

Gonzo Media har udvidet bureauets talent team med Frederik Nonnemann, der er kendt som professionel danser i "Vild med dans", som ny talent manager.
Adm. direktør i Gonzo Media, Martin Wiinholt. | Foto: PR
Adm. direktør i Gonzo Media, Martin Wiinholt. | Foto: PR

Influencerbureauet Gonzo Media, der arbejder med digitale kampagner, og som i de senere år for alvor er stemplet ind på markedet for influencermarkedsføring, har udvidet virksomhedens talent team med ansættelsen af Frederik Nonnemann. Det skriver Gonzo Media i en pressemeddelelse.

Frederik Nonnemann, der i mange sæsoner har været en del af TV 2's underholdningsprogram "Vild med dans", startede i jobbet den 2. januar, og han er ansat som talent manager for Gonzo Medias talenter, der tæller youtubere som Alexander Husum og Anna Briand.

"Der er ingen uddannelse, der forbereder en til at være talent manager for unge Youtube-stjerner med hundredevis af seere. Frederiks baggrund er i det perspektiv helt perfekt: Frederik er uddannet erhvervsøkonom, og han har samtidig hands on-erfaring med influencernes verden takket være hans seks år lange karriere som professionel danser i Vild med dans-programmerne på TV 2," siger Martin Wiinholt, der er adm. direktør hos Gonzo Media, i pressemeddelelsen.

Siden 2015 har influencerbureauet udvidet sin portefølje af indholdsskabere fra syv til nu at tælle 30 af Danmarks førende influencere inden for livsstil, mode, gaming og underholdning.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu