Blognetværk solgte mere - men faldt på bundlinjen

Bloggers Delight løftede bruttofortjenesten til nye højder i seneste regnskabsår, mens overskuddet blev barberet til det laveste i fem år efter et år med investeringer i at få fodfæste uden for landets grænser.
Henrik Akselbo, adm. direktør, Bloggers Delight. | Foto: PR/Bloggers Delight
Henrik Akselbo, adm. direktør, Bloggers Delight. | Foto: PR/Bloggers Delight

I takt med at blogs og sociale medier i øvrigt har vundet større indpas i danskernes hverdag og - ikke mindst - virksomheder og bureauers markedsføringsbudgetter, er der også kommet større konkurrence i markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu