Blognetværk solgte mere - men faldt på bundlinjen
Bloggers Delight løftede bruttofortjenesten til nye højder i seneste regnskabsår, mens overskuddet blev barberet til det laveste i fem år efter et år med investeringer i at få fodfæste uden for landets grænser.
![Henrik Akselbo, adm. direktør, Bloggers Delight. | Foto: PR/Bloggers Delight](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10228317.ece/ALTERNATES/schema-16_9/henrik%2520Akselbo.jpg)
I takt med at blogs og sociale medier i øvrigt har vundet større indpas i danskernes hverdag og - ikke mindst - virksomheder og bureauers markedsføringsbudgetter, er der også kommet større konkurrence i markedet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.