Briefing: Ugen i mediebranchen

Vinderen af Cavlingprisen 2018 blev fundet i årets første uge, hvor også annonceudviklingen, årsregnskaber og en public service-kontrakt kom på plads. Få det ugentlige overblik over de vigtigste begivenheder i den danske mediebranche her.
Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson
Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson

Årets første arbejdsuge var en kort én af slagsen. Alligevel bød den på en række nyheder i mediebranchen, hvor vi her hos MediaWatch satte fokus på udsigten for annoncemarkedet 2019, mens TV 2's nye public service-kontrakt faldt på plads, og en lille lokalavis holdt skindet på næsen efter en kapitaltilførsel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu