Briefing: Ugen i mediebranchen
Vinderen af Cavlingprisen 2018 blev fundet i årets første uge, hvor også annonceudviklingen, årsregnskaber og en public service-kontrakt kom på plads. Få det ugentlige overblik over de vigtigste begivenheder i den danske mediebranche her.
![Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10996826.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20170106-163904-L-1669x1000we.jpg)
Årets første arbejdsuge var en kort én af slagsen. Alligevel bød den på en række nyheder i mediebranchen, hvor vi her hos MediaWatch satte fokus på udsigten for annoncemarkedet 2019, mens TV 2's nye public service-kontrakt faldt på plads, og en lille lokalavis holdt skindet på næsen efter en kapitaltilførsel.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Berlingske vinder Cavlingprisen for hvidvaskafsløringer
For abonnenter
Cavling-nominerede: Sådan fandt vi historierne
For abonnenter