Færre danskere brugte Facebook i 2018

En mindre andel af særligt unge mellem 12 og 24 år var sidste år dagligt en tur forbi Facebooks platform, viser undersøgelse fra DR. Andre sociale medier trækker, lyder en af forklaringerne.
Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Dado Ruvic
Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Dado Ruvic

I 2018 var der færre unge, der brugte det sociale medie Facebook dagligt sammenlignet med 2017. Det skriver DR i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu