Færre danskere brugte Facebook i 2018
En mindre andel af særligt unge mellem 12 og 24 år var sidste år dagligt en tur forbi Facebooks platform, viser undersøgelse fra DR. Andre sociale medier trækker, lyder en af forklaringerne.
![Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Dado Ruvic](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11102916.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20181219-202026-6-1670x1000we.jpg)
I 2018 var der færre unge, der brugte det sociale medie Facebook dagligt sammenlignet med 2017. Det skriver DR i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Mediebureauer om digital annoncering: Kagen vil vokse
For abonnenter
Zuckerberg: Vi er et andet selskab i dag
For abonnenter